Red Bullin F1-tallista on lähtenyt viimeisen vuoden aikana useita kovia nimiä, kuten Adrian Newey ja Christian Horner. Lisää on ilmeisesti luvassa.
F1-asiantuntija Ralf Schumacher on puhunut asiasta Backstage Boxengasse -podcastissa. Saksalainen kertoi kuulleensa, että tekniikan pääinsinööri Paul Monaghan on vaihtamassa maisemaa.
– Sellaista ainakin kuulee. En tietenkään ole täysin tilanteen päällä.
– Minuun pisti eniten se, että hän (Monaghan) otti melko painokkaasti kantaa. Ei varsinaisesti Max Verstappenia vastaan, mutta hän toi Verstappenin kritiikkiin tietynlaista vastapainoa sanomalla: ”Me tunnemme Maxin jonkin verran, eikä tilanne todellisuudessa ole niin paha. Se täytyy vain asettaa oikeaan asiayhteyteen.”
– Se oli ensimmäinen kerta, kun virallinen edustaja uskalsi jossain määrin puhua sitä vastaan, selvitti Schumacher.
Tässä vaiheessa ei ole vielä varmuutta siitä, jatkaako Max Verstappen Red Bullin kuskina ensi kaudella.










