Dirtfishin toimittaja Colin Clark on keskustellut Kreikan MM-rallin yhteydessä kohtaamisistaan Kimi Räikkösen kanssa tämän ralliuran aikana.
Asia tuli esille, kun Clark keskusteli Takamoto Katsutan kanssa japanilaisen ja Räikkösen tapaamisesta Monacon GP:n yhteydessä.
– Hän (Räikkönen) oli rallissa aika pelottava. Pelottava siinä mielessä, että häntä oli vaikea haastatella, ja kun hänet näki erikoiskokeilla, hän ajoi joka paikassa ihan täysillä, selvitti Clark.
– Kerronpa yhden jutun: olin vähällä menettää sormeni. Ruotsissa avasimme oven, ja laitoin käteni näin (auton sisälle osin). Hän katsoi aikansa (erikoiskokeella), näki ajaneensa surkean ajan ja veti oven kiinni. Minulla oli hanskat kädessä, ja hanska jäi kiinni, ja hän ajoi pois.
–Ajoi pois, eikä hän edes pyytänyt anteeksi, vuodatti Clark.
Räikkönen ajoi kolmen kauden aikana rallin MM-sarjassa (2009–2011, joista pääosin 2010 ja 2011).












