Sportivo TV

Monet rallifanit ovat nyt saaneet harmittavan uutisen.

Tämän kauden sivussa MM-sarjasta ollut Ott Tänak ei nimittäin tule palaamaan rallipoluille heinäkuun Viron MM-rallissa. Hän tyrmäsi nuo huhut Viron TV3:n haastattelussa.

– Puhuimme asiasta talvella, mutta varsin nopeasti kävi selväksi, ettei pöydällä ole oikeasti realistista kilpailullista mahdollisuutta. Sen jälkeen ei ole neuvoteltu. En missään nimessä ole mukana, Tänak avasi.

Tänak on testannut tällä kaudella Toyotan ensi kauden ralliautoa. Toyotalla ei kuitenkaan ole tarjota hänelle kalustoa Viron MM-ralliin.

Tässä vaiheessa ei ole tiedossa, tekeekö Tänak ensi kaudeksi paluun MM-sarjaan.