Rallilupaus Tuukka Kauppisesta on nyt saatu loistavia uutisia.
Kauppinen kilpailee ahkerasti rallin EM-sarjassa, kun hän on mukana Roomassa ja Puolassa Lancian Ypsilon HF Rally2 -autolla. Hän ajaa sen lisäksi myös kaksi MM-sarjan osakilpailua.
– Toivotaan, että uudet erikoiskokeet (Rooman EM-rallissa) sopivat meille paremmin. Asfaltilla on niin paljon muuttujia, kun tien pinta saattaa olla hyvin erilaista ja renkaiden kuluminen täytyy osata huomioida, että opittavaa riittää.
Rooman jälkeen Kauppinen siirtyy siis MM-sarjan puolelle, kun vuorossa on Viron MM-ralli. Kalustona on Toyota GR Yaris Rally2. Lisäksi mies ajaa Suomen MM-rallissa.
– Tavoitteena on ajaa vähintään palkintokorokkeen tuntumaan. Kovaa lähdetään ajamaan, mutta täytyy kuitenkin pitää mielessä, että seuraavana vuorossa on Jyväskylässä ajettava kauden kohokohta. Siellä laitetaan sitten kaikki peliin, ja tavoitteena on ajaa voitosta, lataa Kauppinen.











